Najniža cijena u zadnjih 45 dana: 135,50 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara.
Proizvod Nankang AS-1 ( 255/45 ZR18 103Y XL ) dodijeljen je EAN kod 4712487542244.
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Izvorna oprema s MO Specifikacijom Daimler AG / Mercedes Benz model
Sport Maxx RT 2 Prvakinja u prianjanju i preciznijem upravljanju Bolje prianjanje u zavojima na mokrim i suhim cestama Veće reagiranje na cestu i precizno upravljanje u zavojima Kraći zaustavni put, osobito kod velike brzine Bešavni remen (engl. Jointless Belt, JLB) Tehnologija hibridnog sloja