Najniža cijena u zadnjih 45 dana: 113,40 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara.
Proizvod Nankang AS-1 ( 225/45 ZR17 94W XL ) ima EAN kod 4712487542220.
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
NS-20 je Nankang novi high-tech proizvod, a razvijen je po najvišim standardima. On ujedinjuje poboljšanu upravljivost s minimalnom razinom buke zahvaljujući novom silikonskom spoju gaznoga sloja. Ima odlično mokro prianjanje, izvanrednu stabilnost u zavojima i velik broj prijeđenih
NS-20 je Nankang novi high-tech proizvod, a razvijen je po najvišim standardima. On ujedinjuje poboljšanu upravljivost s minimalnom razinom buke zahvaljujući novom silikonskom spoju gaznoga sloja. Ima odlično mokro prianjanje, izvanrednu stabilnost u zavojima i velik broj prijeđenih
Vrhunska upravljivost na snježnim, mokrim i suhim cestama. Inovativna smjesa gume također poboljšava upravljivost na mokrim cestama. Optimizirani dizajn profila u obliku slova V s poboljšanom drenažom sprječava akvaplaning i proklizavanje u bljuzgavici. Čvrsti blokovi gaznoga sloja u
Vrhunska upravljivost na snježnim, mokrim i suhim cestama. Inovativna smjesa gume također poboljšava upravljivost na mokrim cestama. Optimizirani dizajn profila u obliku slova V s poboljšanom drenažom sprječava akvaplaning i proklizavanje u bljuzgavici. Čvrsti blokovi gaznoga sloja u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara