Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 194,10 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima.
Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je povećati volumen zadržavanja vode za bolji odvod.
Potpuno novi dizajn profila gume uz pojačane stjenke pridonose krutosti gume.
Zupčaste stjenke s prstenastima utorima: Učinkovita odvodnja vode u prstenastim utorima, te odlično smanjenje buke nastale trenjem zraka i utora.
Unutrašnji i vanjski utori žlijeba na bočnoj strani gume sadrže prstenasti dizajn kako bismo optimizirali kut nagiba bočnih žljebova, te se s time smanjuje i zvuk okretanja guma i poboljšava krutost blokova stjenki.
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
PNEUMATICI s izvrsnim prolaznim vremenom i homologirani za cestovnu upotrebu! Ultimativne performanse trkaćih pneumatika za postizanje najboljeg prolaznog vremena -0,5 s po km prolazno vrijeme na trkaćoj stazi po suhom odgovara +150 ks na vozilu snage 520 ks Dizajnirani u suradnji s
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je