Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 139,80 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima.
Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je povećati volumen zadržavanja vode za bolji odvod.
Potpuno novi dizajn profila gume uz pojačane stjenke pridonose krutosti gume.
Zupčaste stjenke s prstenastima utorima: Učinkovita odvodnja vode u prstenastim utorima, te odlično smanjenje buke nastale trenjem zraka i utora.
Unutrašnji i vanjski utori žlijeba na bočnoj strani gume sadrže prstenasti dizajn kako bismo optimizirali kut nagiba bočnih žljebova, te se s time smanjuje i zvuk okretanja guma i poboljšava krutost blokova stjenki.
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
PNEUMATICI s izvrsnim prolaznim vremenom i homologirani za cestovnu upotrebu! Ultimativne performanse trkaćih pneumatika za postizanje najboljeg prolaznog vremena -0,5 s po km prolazno vrijeme na trkaćoj stazi po suhom odgovara +150 ks na vozilu snage 520 ks Dizajnirani u suradnji s
Tehnologija Track longevity technology 2.0 - Sporije trošenje vanjskih ramenih dijelova. - Pojačani vanjski rameni dijelovi s posebnom gumom posebno otpornom na abrazije. Veća izdržljivost / dulje vrijeme provedeno na stazi Tehnologija dvostruke smjese gume - Dvije različite vrste gume
Izvorna oprema s MO Specifikacijom Daimler AG / Mercedes Benz model
Dizajnirane za sportska vozila i vozila visokih performansi. Pruža vam pouzdanje u sigurnu i stabilnu vožnju na mokrim i suhim površinama. Savršeno prepletanje posebno mekane smjese BlackChili i posebno krutog profila za dugotrajno zadovoljstvo u vožnji najviše razine. Posebno prilagođena
Odlično rukovanje na mokrom i suhom. Najnovija tehnologija za smanjenje buke. Najveća moguća sigurnost i kontrola. Izvrstna stabilnost smjera. Iznimna stabilnost u brzim zavojima. Odlična otpornost na akvaplaning. Kraći put kočenja
UPRAVLJAJTE SVOJIM PUTOVANJIMA Probudite svoje osjećaje NAJBOLJE SKRETANJE U ZAVOJIMA I STABILNOST U RAVNOJ LINIJI Održava stabilnost vozila prilikom vožnje u ravnoj liniji ili u zavojima. NAJBOLJE KOČENJE U SUHIM UVJETIMA Najkraći put kočenja na suhim površinama.
UPRAVLJAJTE SVOJIM PUTOVANJIMA Probudite svoje osjećaje NAJBOLJE SKRETANJE U ZAVOJIMA I STABILNOST U RAVNOJ LINIJI Održava stabilnost vozila prilikom vožnje u ravnoj liniji ili u zavojima. NAJBOLJE KOČENJE U SUHIM UVJETIMA Najkraći put kočenja na suhim površinama.
Ovaj model je sa iznimno visokim performansama, tehnoloski najvise napredan. Guma dizajnirana za najprestiznije OE montaze na premium novim modelima. Druga znanstvenost je kontinuirani uspjeh. Novi dezen gaznoga sloja nudi vrhunsko rukovanje i kocenje na suhim i vlaznim podlogama. Siroki uzduzni
Ovaj model je sa iznimno visokim performansama, tehnoloski najvise napredan. Guma dizajnirana za najprestiznije OE montaze na premium novim modelima. Druga znanstvenost je kontinuirani uspjeh. Novi dezen gaznoga sloja nudi vrhunsko rukovanje i kocenje na suhim i vlaznim podlogama. Siroki uzduzni
Sportska vožnja uz maksimalnu kontrolu, čak i pri vrlo visokim brzinama Opušteni, uglađen i najbolji doživljaj vožnje u klasi Poboljšana sigurnost s kraćim udaljenostima kočenja na suhim i mokrim cestama Vrhunske performanse za učinkovitost: Manja potrošnja goriva/baterije
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je