Led žarulja na grlo E-27 snage 12W. | Glavna karakteristika joj je punjivost, kad nestane struje može svijetliti 3h snagom 4.5W
za glavni vodič 35-70mm/odvojni 2*16-25mm
Stezaljka glavna nizajuća za DIN šinu -25 mm2 | Polovi: 1 | Boja: žuto zelena | Izlazni spoj po polu: 4x1,5-25 mm2
Stezaljka glavna nizajuća za DIN šinu - 35mm2 Polovi: 1 Boja: zelena Izlazni spoj po polu: 2x2,5-25mm2 - 2x2,5-35mm2
Stezaljka glavna nizajuća za DIN šinu - 25 mm2 | Polovi: 1 | Boja: plava | Izlazni spoj po polu: 4x1,5-25 mm2
Stezaljka glavna nizajuća za DIN šinu - 35mm2 Polovi: 1 Boja: plava Izlazni spoj po polu: 2x2,5-25mm2 - 2x2,5-35mm2
Stezaljka glavna nizajuća za DIN šinu - 25 mm2 | Polovi: 1 | Boja: siva | Izlazni spoj po polu: 4x1,5-25 mm2
Stezaljka glavna nizajuća za DIN šinu - 35mm2 Polovi: 1 Boja: siva Izlazni spoj po polu: 2x2,5-25mm2 - 2x2,5-35mm2
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Uvijek popularna djetelina s četiri lista glavni je simbol Lotus Style narukvice izrađene od čvrstog nehrđajućeg čelika 316L. Prema vjerovanju svaki od četiri lista djeteline ima svoje značenje, a to su vjera, nada, ljubav i sreća. Dva lista ove naše posebne narukvice smještena jedan
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Asimetricni nizak profil gume za kombi i kamione. Povecana trajnost i ostisak. Cetiri glavne uzduzne brazde, bocnih zljebova i gazecih karakteristika omogucavaju bolju drenazu i kocenje po kisnom vremenu
Tri glavna zljeba ucinkovito vrse drenazu. Dizajn za izuzetan otisak. Tehnicke karakteristike: Bocni zlijeb na optimalnom kutu: Optimalni kut bocne sare gazeceg sloja je izracunat na temelju racunalnih simulacija. Ovaj 'groove', koji je povezan sa tri druga siroka uzduzna kanala, smanjuje rizik od
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Asimetricni nizak profil gume za kombi i kamione. Povecana trajnost i ostisak. Cetiri glavne uzduzne brazde, bocnih zljebova i gazecih karakteristika omogucavaju bolju drenazu i kocenje po kisnom vremenu
Mesh narukvica idealna je za svakodnevno nošenje, a upravo ona je glavni “eye catcher”ovog Festininog sata. Crni brojčanik sa srebrnim kazaljkama profinjenog je dizajna. Osim elegancije, sat je iznimno kvalitetan, izrađen od nehrđajućeg čelika s quartz mehanizmom i mineralnim staklom
Ogrlica Aspiration istinska je posveta bezvremenoj eleganciji. Dizajnirana kako bi se nosila u paru s profinjenim naušnicama Aspiration, ova ogrlica neophodni je svakodnevni modni dodatak. Tijelo je izrađeno od keramike, a na struku od bežičnog čelika i pozlate od ružičastog zlata suptilno
Ogrlica Aspiration istinska je posveta bezvremenoj eleganciji. Dizajnirana kako bi se nosila u paru s profinjenim naušnicama Aspiration, ova ogrlica neophodni je svakodnevni modni dodatak. Tijelo je izrađeno od keramike, a na struku od bežičnog čelika i pozlate od ružičastog zlata suptilno
Naušnice Aspiration istinska su posveta bezvremenoj eleganciji. Dizajnirane kako bi odrazile zadivljujuću privlačnost ogrlice Aspiration, ove naušnice neophodni su svakodnevni modni dodatak. Tijelo je izrađeno od keramike, a na struku od bežičnog čelika i pozlate od ružičastog zlata
Naušnice Aspiration istinska su posveta bezvremenoj eleganciji. Dizajnirane kako bi odrazile zadivljujuću privlačnost ogrlice Aspiration, ove naušnice neophodni su svakodnevni modni dodatak. Tijelo je izrađeno od keramike, a na struku od bežičnog čelika i pozlate od ružičastog zlata