S postoljem za noževe Katana 8 tvrtke Klarstein imate svoje glavne kuhinjske pomagače uvijek pri ruci, za užitak obrade ribe, mesa ili povrća. Bilo da pripremate obrok za prijatelje ili kuhate za sebe i svoju obitelj - priprema svakog jela započinje dobrom organizacijom, a upravo sa setom
Školski ruksak za djecu - vodootporan materijal, 2 glavna pretinca, 6 vanjskih džepova, 8 unutarnjih džepova, podesive naramenice, reflektirajući elementi. Dimenzije: 41 x 30 x 12 cm
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Svjetiljka - 800lm, punjiva, indikator punjenja, vrijeme rada 4h (glavno svjetlo) i 4,5h (bočno svjetlo). Načini rada: bijelo svjetlo i crveno svjetlo
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna zljeba ucinkovito vrse drenazu. Dizajn za izuzetan otisak. Tehnicke karakteristike: Bocni zlijeb na optimalnom kutu: Optimalni kut bocne sare gazeceg sloja je izracunat na temelju racunalnih simulacija. Ovaj 'groove', koji je povezan sa tri druga siroka uzduzna kanala, smanjuje rizik od
Asimetricni nizak profil gume za kombi i kamione. Povecana trajnost i ostisak. Cetiri glavne uzduzne brazde, bocnih zljebova i gazecih karakteristika omogucavaju bolju drenazu i kocenje po kisnom vremenu
Ruksak - kapacitet 35 litara, podesivi remen, 3 glavna pretinca, 2 bočna mrežasta džepa, prostor za pohranu sprijeda, vodootporan materijal. Dimenzije: 47 x 33 x 21 cm
Asimetricni nizak profil gume za kombi i kamione. Povecana trajnost i ostisak. Cetiri glavne uzduzne brazde, bocnih zljebova i gazecih karakteristika omogucavaju bolju drenazu i kocenje po kisnom vremenu
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama