Křupavé těsto posypané bílým moučkovým cukrem a uvnitř jablíčko s jemnou skořicovou chutí
Na testu njemačkog magazina Auto Zeitung su najviše ocjene dobile gume Uniroyal Rally 4x4 Street.One su se, kažu Nijemci, pokazale najboljima ne samo na suhoj podlozi, nego i na mokroj cesti, kao i na off-road vožnji. Auto Zeitung je 'pod lupu' stavio šest guma za SUV-ove i terence. Međutim,
Na testu njemačkog magazina Auto Zeitung su najviše ocjene dobile gume Uniroyal Rally 4x4 Street.One su se, kažu Nijemci, pokazale najboljima ne samo na suhoj podlozi, nego i na mokroj cesti, kao i na off-road vožnji. Auto Zeitung je 'pod lupu' stavio šest guma za SUV-ove i terence. Međutim,
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata