Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Školski ruksak za djecu - vodootporan materijal, 2 glavna pretinca, 6 vanjskih džepova, 8 unutarnjih džepova, podesive naramenice, reflektirajući elementi. Dimenzije: 41 x 30 x 12 cm
Ruksak - kapacitet 35 litara, podesivi remen, 3 glavna pretinca, 2 bočna mrežasta džepa, prostor za pohranu sprijeda, vodootporan materijal. Dimenzije: 47 x 33 x 21 cm
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Svjetiljka - 800lm, punjiva, indikator punjenja, vrijeme rada 4h (glavno svjetlo) i 4,5h (bočno svjetlo). Načini rada: bijelo svjetlo i crveno svjetlo
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna zljeba ucinkovito vrse drenazu. Dizajn za izuzetan otisak. Tehnicke karakteristike: Bocni zlijeb na optimalnom kutu: Optimalni kut bocne sare gazeceg sloja je izracunat na temelju racunalnih simulacija. Ovaj 'groove', koji je povezan sa tri druga siroka uzduzna kanala, smanjuje rizik od
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Asimetricni nizak profil gume za kombi i kamione. Povecana trajnost i ostisak. Cetiri glavne uzduzne brazde, bocnih zljebova i gazecih karakteristika omogucavaju bolju drenazu i kocenje po kisnom vremenu
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Asimetricni nizak profil gume za kombi i kamione. Povecana trajnost i ostisak. Cetiri glavne uzduzne brazde, bocnih zljebova i gazecih karakteristika omogucavaju bolju drenazu i kocenje po kisnom vremenu
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama