Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 164 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Web Naočale Web legendarna su marka za odlučne putnike i istraživače. Nadahnute tridesetima i čovjekovim snom o letenju, naočale Web započele su kao praktična i prikladna marka naočala za prve pilote, kao i za ljubitelje prirode. Naravno, naočale Web razvile su se tijekom godina – još uvijek namjeravaju uhvatiti najelegantnije i žarko obojene, suvremene stilove, ne zaboravljajući svoju prošlost. Za koga su? Sunčane naočale Web WE0370 56V Polarized dio su najnovije zbirke Web pažljivo oblikovane za muškarce . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov okrugli oblik čini Web WE0370 savršenim izborom, posebno za kvadratna i srcolika lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest lagana plastika , koja pruža iznimnu pouzdanost i izdržljivost. Leće su dizajnirane tako da blokiraju 100% štetnih UV zraka . Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Web WE0370 56V Polarized na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Havana |
Boja leće | Plavi |
Širina leće | 52 |
Visina leće | 45.0 |
Oblik okvira | Okrugao |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Plastika |
Oznaka | Muške |
Burberry Dizajnirana u Londonu i izrađena u Italiji, kolekcija naočala Burberry balansira elemente iz svog 150-godišnjeg nasljeđa s modernim dizajnom. Burberry je osnovao Thomas Burberry 1856. i stekao je ugled zbog svoje stručne izrade i klasičnog britanskog stila. Za koga su? Dioptrijske
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Prada Godine 1913. je Mario Prada u svjeski poznatoj milanskoj Galeriji Vittora Emanuela otvorio prvu trgovinu svog brenda i nije dugo trajalo i Prada je postala jednim od najistaknutijih luksuznih brendova na svijetu. Prada je zahvaljujući savršenom posvećenju detaljima, iznimnoj kvaliteti i
Seventh Street Safilo je oduvijek bio znak za kvalitetu i izvrsnost. Kolekcija naočala Safilo ima nekoliko linija, a svaka je izrađena kako bi zadovoljila određene potrebe. Seventh Street ima otkačene i neobične okvire dizajnirane za tinejdžere. Miješanje živahnih boja stvara mladalački
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Polaroid, osnovan 1937. Edwinom Landom, je prvi brend koji je
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Ralph by Ralph Lauren Ralph Lauren započeo je s radom prije više od 40 godina u New Yorku, kolekcijom kravata. Danas je pod Laurenovim okriljem 25 marki, a svaka je simbol bezvremenskog američkog dizajna. Kolekcija naočala Ralph usmjerena je na mlade žene i utjelovljuje energiju i strast mlade
Ralph by Ralph Lauren Ralph Lauren započeo je s radom prije više od 40 godina u New Yorku, kolekcijom kravata. Danas je pod Laurenovim okriljem 25 marki, a svaka je simbol bezvremenskog američkog dizajna. Kolekcija naočala Ralph usmjerena je na mlade žene i utjelovljuje energiju i strast mlade
Jeste li ikada sanjali o upečatljivom dolasku? Ove divne sunčane naočale Jimmy Choo JO/S NS8/9O dodat će dašak glamura u svakoj situaciji. Njihov puni pravokutni crni okvir sa šljokicama i zlatnim logotipom na drškama sadrži sive leće koje pružaju stopostotnu zaštitu od UV zraka. Ovaj
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Junior Polaroid je vodeći u svijetu u tehnologiji polariziranih
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Jeste li spremni za sezonu na krovnoj terasi? Ove eklektične sunčane naočale Ray-Ban Marshal II RB3648M 91673F s punim četvrtastim crno-zlatnim okvirom i dvostrukim nosnim mostom, pažljivo je dizajniran za muškarce i žene (unisex). Njihove sive polarizirane leće smanjit će odsjaj i
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Junior Polaroid je vodeći u svijetu u tehnologiji polariziranih
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Burberry Dizajnirana u Londonu i izrađena u Italiji, kolekcija naočala Burberry balansira elemente iz svog 150-godišnjeg nasljeđa s modernim dizajnom. Burberry je osnovao Thomas Burberry 1856. i stekao je ugled zbog svoje stručne izrade i klasičnog britanskog stila. Za koga su? Sunčane
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim