Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 86 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za koga su? Dioptrijske naočale Guess GU50132 090 Polarized dio su najnovije zbirke Guess pažljivo oblikovane za muškarce . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov wayfarer oblik čini Guess GU50132 savršenim izborom, posebno za okrugla, ovalna i srcolika lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest lagana plastika , koja pruža iznimnu pouzdanost i izdržljivost. Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Guess GU50132 090 Polarized na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Plavi |
Boja leće | Kristalni |
Širina leće | 54 |
Visina leće | 39.0 |
Oblik okvira | Kvadratni |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Plastika |
Oznaka | Muške |
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Horsefeathers Marka Horsefeathers isprva je nastala kao srednjoškolski
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?