Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 320 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije naočala Tom Ford ovjekovječuju osobitost i određuju smjer svijeta luksuznih naočala. Za koga su? Dioptrijske naočale Tom Ford FT5912-B 052 dio su najnovije zbirke Tom Ford pažljivo oblikovane za žene . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov wayfarer oblik čini Tom Ford FT5912-B savršenim izborom, posebno za okrugla, ovalna i srcolika lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest visokokvalitetan ubrizgani acetat . U usporedbi s plastikom, acetat je znatno lakši, fleksibilniji i 100 % hipoalergenski. Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Tom Ford FT5912-B 052 na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Havana |
Boja leće | Kristalni |
Širina leće | 57 |
Visina leće | 40.0 |
Oblik okvira | Kvadratni |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Acetat |
Oznaka | Ženske |
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Burberry Dizajnirana u Londonu i izrađena u Italiji, kolekcija naočala Burberry balansira elemente iz svog 150-godišnjeg nasljeđa s modernim dizajnom. Burberry je osnovao Thomas Burberry 1856. i stekao je ugled zbog svoje stručne izrade i klasičnog britanskog stila. Za koga su? Sunčane
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Emporio Armani Armani je jedan od pionira u dizajniranju sunčanih naočala. Prva kolekcija naočala Giorgio Armani predstavljena je 1988. i zauvijek je promijenila svijet sunčanih naočala, pretvarajući ih iz pukih funkcionalnih instrumenata u neophodne modne dodatke. Za Armanija su naočale dio
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Moschino Ova talijanska kuća visoke mode, koju je 1983. godine osnovao Franco Moschino, izuzetno se ponosi svojim inovativnim dizajnima koji često ruše prepreke u svijetu mode. Uz snažan fokus na modne dodatke, glavna je poruka marke Moschino da ljudi trebaju nositi ono što žele, a ne ono
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Versace 1978. godine je Gianni Versace u Milanu osnovao ambiciozan brend i nije dugo trajalo da postane zvijezda na modnom nebu. Ovaj inovator i vrhunski dizajner uspio je zauvijek povezati modu s pop kulturom. Danas je Versace (i njegov poznati logo Meduze) jedna od vodećih međunarodnih modnih
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Polaroid, osnovan 1937. Edwinom Landom, je prvi brend koji je
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban
Ralph by Ralph Lauren Ralph Lauren započeo je s radom prije više od 40 godina u New Yorku, kolekcijom kravata. Danas je pod Laurenovim okriljem 25 marki, a svaka je simbol bezvremenskog američkog dizajna. Kolekcija naočala Ralph usmjerena je na mlade žene i utjelovljuje energiju i strast mlade