Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 65 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za koga su? Sunčane naočale Guess GU7779 01C dio su najnovije zbirke Guess pažljivo oblikovane za žene . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov wayfarer oblik čini Guess GU7779 savršenim izborom, posebno za okrugla, ovalna i srcolika lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest lagana plastika , koja pruža iznimnu pouzdanost i izdržljivost. Leće su dizajnirane tako da blokiraju 100% štetnih UV zraka . Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Guess GU7779 01C na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Crni |
Boja leće | Sivi |
Širina leće | 57 |
Visina leće | 48.0 |
Oblik okvira | Kvadratni |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Plastika |
Oznaka | Ženske |
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Burberry Dizajnirana u Londonu i izrađena u Italiji, kolekcija naočala Burberry balansira elemente iz svog 150-godišnjeg nasljeđa s modernim dizajnom. Burberry je osnovao Thomas Burberry 1856. i stekao je ugled zbog svoje stručne izrade i klasičnog britanskog stila. Za koga su? Sunčane
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su