Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 130 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Smith Marka Smith Optics rođena je 1965. godine kad je dr. Robert Smith, zubar po danu i entuzijastični skijaš, upotrijebio zubnu pjenu i ljepilo kako bi napravio prve naočale za snijeg s otvorima za prozračivanje. Taj je izum donio revoluciju u zimske sportove i utemeljio Smith Optics kao marku koja predstavlja inovativne, izdržljive proizvode vrhunske kvalitete sve do današnjeg dana. Za koga su? Sunčane naočale Smith SOMERSET WR9/9V dio su najnovije zbirke Smith pažljivo oblikovane za žene . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov oblik mačjih očiju čini Smith SOMERSET savršenim izborom, posebno za okrugla, ovalna i srcolika lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest čelik . Postoje materijali koji su otporniji od samog čelika, ali čelik je jedini materijal sa savršeno uravnoteženom tvrdoćom, elastičnošću i izdržljivošću. Zato su sve naočale s čeličnim okvirom nevjerojatno otporne pri svakodnevnoj upotrebi. Leće su dizajnirane tako da blokiraju 100% štetnih UV zraka . Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Smith SOMERSET WR9/9V na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Havana |
Boja leće | Zlatni |
Širina leće | 53 |
Visina leće | 47.0 |
Oblik okvira | Cat Eye |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Čelik |
Oznaka | Ženske |
Prada Godine 1913. je Mario Prada u svjeski poznatoj milanskoj Galeriji Vittora Emanuela otvorio prvu trgovinu svog brenda i nije dugo trajalo i Prada je postala jednim od najistaknutijih luksuznih brendova na svijetu. Prada je zahvaljujući savršenom posvećenju detaljima, iznimnoj kvaliteti i
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Gucci Brend Gucci, koji je 1921. osnovao je Guccio Gucci, jedan od najstarijih talijanskih modnih brendova. Utjecajne, inovativne i progresivne – prema novoj viziji kreativnog direktora Alessandra Michelea, Guccijeve naočale predstavljaju vrhunac talijanske vještine izrade i nenadmašne su
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Tommy Hilfiger Dizajner Tommy Hilfiger osnovao je 1985. godine istoimeni brend koji je postao svjetski pokazatelj klasičnog američkog stila. Odmah prepoznatljiv, zahvaljujući svojoj legendarnoj crveno-bijelo-plavoj kombinaciji boja, Tommy Hilfiger jedan je od vodećih lifestyle brendova čije
Love Moschino Moschino je talijanska luksuzna modna marka koju je 1983. godine osnovao Franco Moschino. To je jedan od najatraktivnijih brendova u medijima i dobio je podršku niza slavnih osoba. LOVE Moschino se od ostalih luksuznih modnih brendova izdvaja po kreativnom, ironičnom i provokativnom
Love Moschino Moschino je talijanska luksuzna modna marka koju je 1983. godine osnovao Franco Moschino. To je jedan od najatraktivnijih brendova u medijima i dobio je podršku niza slavnih osoba. LOVE Moschino se od ostalih luksuznih modnih brendova izdvaja po kreativnom, ironičnom i provokativnom
Tommy Hilfiger Dizajner Tommy Hilfiger osnovao je 1985. godine istoimeni brend koji je postao svjetski pokazatelj klasičnog američkog stila. Odmah prepoznatljiv, zahvaljujući svojoj legendarnoj crveno-bijelo-plavoj kombinaciji boja, Tommy Hilfiger jedan je od vodećih lifestyle brendova čije
Tommy Hilfiger Dizajner Tommy Hilfiger osnovao je 1985. godine istoimeni brend koji je postao svjetski pokazatelj klasičnog američkog stila. Odmah prepoznatljiv, zahvaljujući svojoj legendarnoj crveno-bijelo-plavoj kombinaciji boja, Tommy Hilfiger jedan je od vodećih lifestyle brendova čije
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Tommy Hilfiger Dizajner Tommy Hilfiger osnovao je 1985. godine istoimeni brend koji je postao svjetski pokazatelj klasičnog američkog stila. Odmah prepoznatljiv, zahvaljujući svojoj legendarnoj crveno-bijelo-plavoj kombinaciji boja, Tommy Hilfiger jedan je od vodećih lifestyle brendova čije
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Polaroid, osnovan 1937. Edwinom Landom, je prvi brend koji je
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Polaroid, osnovan 1937. Edwinom Landom, je prvi brend koji je
Marc Jacobs Marc Jacobs je bivši kreativni direktor modne kuće Louis Vuitton i najmlađi modni dizajner ikada koji je dobio prestižnu nagradu CFD. Godine 1984. zajedno s Robertom Duffyjem stvorili su brend Marc Jacobs koji se temelji na dva vrlo jednostavna koncepta: ljubavi prema modi i
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Polaroid, osnovan 1937. Edwinom Landom, je prvi brend koji je
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Polaroid Polaroid, osnovan 1937. Edwinom Landom, je prvi brend koji je
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?