Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 195 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni, šareni, sofisticirani i luksuzni. Za koga su? Dioptrijske naočale Dolce & Gabbana DG3365 3421 dio su najnovije zbirke Dolce & Gabbana pažljivo oblikovane za muškarce . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov wayfarer oblik čini Dolce & Gabbana DG3365 savršenim izborom, posebno za okrugla, ovalna i srcolika lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest visokokvalitetan ubrizgani acetat . U usporedbi s plastikom, acetat je znatno lakši, fleksibilniji i 100 % hipoalergenski. Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Dolce & Gabbana DG3365 3421 na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Sivi |
Boja leće | Kristalni |
Širina leće | 54 |
Visina leće | 40.8 |
Oblik okvira | Kvadratni |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Acetat |
Oznaka | Muške |
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Želite li divno izgledati na sunčan dan? Ove eklektične sunčane naočale Dolce & Gabbana DG2220 02/81 imaju puni četverokutni crno-zlatni okvir i dvostruki nosni most te sive polarizirane leće koje će smanjiti odsjaj i zaštititi vaše oči od svih štetnih UV zraka. Ovaj Wayfarer, metalni
Univerzalni kompresni uređaj za izradu sladoleda, za spontanu pripremu ukusnog sladoleda, sorbeta ili zamrznutog jogurta. XL - obiteljska veličina: priprema do 2 litre sladoleda bez prethodnog hlađenja zahvaljujući snažnom komprimiranom sustavu hlađenja pri -18 do -35 °C. Jednostavan rad
Lakše razvrstavanje otpada radi očuvanja okoliša: kanta za smeće Klarstein Grandmaster Trash skladišti svo smeće u dvodijelnoj unutrašnjosti. To olakšava separaciju i nasljednu reciklaciju materijala.Stoga kanta za smeće Klarstein Grandmaster Trash u svojoj prostranoj unutrašnjosti
Iz ljubavi prema vinu: Zahvaljujući dvjema zonama za hlađenje i profesionalnom skladištenju, Klarstein Barossa 54D osigurava maksimalno uživanje u crnom i bijelom vinu istodobno. Kako bi u potpunosti razvilo svoj okus, vino mora biti pohranjeno na pravilnoj temperaturi. Uz elegantni hladnjak
Prsten od 925 srebra, udubljenja u obliku zrnaca i slova L
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Emporio Armani Armani je jedan od pionira u dizajniranju sunčanih naočala. Prva kolekcija naočala Giorgio Armani predstavljena je 1988. i zauvijek je promijenila svijet sunčanih naočala, pretvarajući ih iz pukih funkcionalnih instrumenata u neophodne modne dodatke. Za Armanija su naočale dio
Emporio Armani Armani je jedan od pionira u dizajniranju sunčanih naočala. Prva kolekcija naočala Giorgio Armani predstavljena je 1988. i zauvijek je promijenila svijet sunčanih naočala, pretvarajući ih iz pukih funkcionalnih instrumenata u neophodne modne dodatke. Za Armanija su naočale dio
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Michael Kors Michael Kors - osnovan 1981. američkim modnim dizajnerom Michaelom Korsom - sinonim je luksuznog urbanog stila za žene i muškarce diljem svijeta. Kombiniranjem modernog glamura sa sportskim dodirom, Michael Kors postao je globalna senzacija. Naočale Michael Kors slijede istu
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban