Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 225 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni, šareni, sofisticirani i luksuzni. Za koga su? Dioptrijske naočale Dolce & Gabbana DG3363 501 dio su najnovije zbirke Dolce & Gabbana pažljivo oblikovane za žene . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov okrugli oblik čini Dolce & Gabbana DG3363 savršenim izborom, posebno za kvadratna i srcolika lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest visokokvalitetan ubrizgani acetat . U usporedbi s plastikom, acetat je znatno lakši, fleksibilniji i 100 % hipoalergenski. Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Dolce & Gabbana DG3363 501 na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Crni |
Boja leće | Kristalni |
Širina leće | 54 |
Visina leće | 46.0 |
Oblik okvira | Okrugao |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Acetat |
Oznaka | Ženske |
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Želite li divno izgledati na sunčan dan? Ove eklektične sunčane naočale Dolce & Gabbana DG2220 02/81 imaju puni četverokutni crno-zlatni okvir i dvostruki nosni most te sive polarizirane leće koje će smanjiti odsjaj i zaštititi vaše oči od svih štetnih UV zraka. Ovaj Wayfarer, metalni
Univerzalni kompresni uređaj za izradu sladoleda, za spontanu pripremu ukusnog sladoleda, sorbeta ili zamrznutog jogurta. XL - obiteljska veličina: priprema do 2 litre sladoleda bez prethodnog hlađenja zahvaljujući snažnom komprimiranom sustavu hlađenja pri -18 do -35 °C. Jednostavan rad
Lakše razvrstavanje otpada radi očuvanja okoliša: kanta za smeće Klarstein Grandmaster Trash skladišti svo smeće u dvodijelnoj unutrašnjosti. To olakšava separaciju i nasljednu reciklaciju materijala.Stoga kanta za smeće Klarstein Grandmaster Trash u svojoj prostranoj unutrašnjosti
Iz ljubavi prema vinu: Zahvaljujući dvjema zonama za hlađenje i profesionalnom skladištenju, Klarstein Barossa 54D osigurava maksimalno uživanje u crnom i bijelom vinu istodobno. Kako bi u potpunosti razvilo svoj okus, vino mora biti pohranjeno na pravilnoj temperaturi. Uz elegantni hladnjak
Prsten od 925 srebra, udubljenja u obliku zrnaca i slova L
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Emporio Armani Armani je jedan od pionira u dizajniranju sunčanih naočala. Prva kolekcija naočala Giorgio Armani predstavljena je 1988. i zauvijek je promijenila svijet sunčanih naočala, pretvarajući ih iz pukih funkcionalnih instrumenata u neophodne modne dodatke. Za Armanija su naočale dio
Emporio Armani Armani je jedan od pionira u dizajniranju sunčanih naočala. Prva kolekcija naočala Giorgio Armani predstavljena je 1988. i zauvijek je promijenila svijet sunčanih naočala, pretvarajući ih iz pukih funkcionalnih instrumenata u neophodne modne dodatke. Za Armanija su naočale dio
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Michael Kors Michael Kors - osnovan 1981. američkim modnim dizajnerom Michaelom Korsom - sinonim je luksuznog urbanog stila za žene i muškarce diljem svijeta. Kombiniranjem modernog glamura sa sportskim dodirom, Michael Kors postao je globalna senzacija. Naočale Michael Kors slijede istu
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban neprestano pomicao granice ne samo optičkih inovacija, no i pop kulture. Od predsjednika do zvijezda filmskog platna, od umjetnika do top modela, Ray-Ban naočale su neodvojiva kulturna ikona svake generacije. Za koga su?
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Ray-Ban Tijekom svoje gotovo osamdesetogodišnje povijesti je Ray-Ban