Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 92,35 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim DNK. Za koga su? Sunčane naočale Carrera CARRERA152/S 6LB/HA dio su najnovije zbirke Carrera pažljivo oblikovane za muškarce . Ovaj elegantni model s punim okvirom odražava najnovije trendove suvremenih dizajnerskih naočala, a njegov avijatičarski oblik čini Carrera CARRERA152/S savršenim izborom, posebno za okrugla, ovalna i kvadratna lica . Materijali Materijal upotrijebljen za ovaj okvir jest metal otporan na koroziju , koji ga čini gotovo neuništivim. Leće su dizajnirane tako da blokiraju 100% štetnih UV zraka . Besplatna dostava od 65.00 EUR Kupite svoje naočale Carrera CARRERA152/S 6LB/HA na eyerimu odmah i besplatno ćemo vam ih dostaviti izravno na vrata u njihovoj izvornoj zaštitnoj ambalaži .
Boja okvira | Havana |
Boja leće | Smeđi |
Širina leće | 60 |
Visina leće | 49.0 |
Oblik okvira | Kvadratni |
Tip okvira | Puni okvir |
Polarizirane | Ne |
Materijal | Metal |
Oznaka | Muške |
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i najopasnijom utrkom na svijetu, po kojoj je Wilhelm Anger nazvao svoju tvrtku sportskih naočala davne 1956. godine. Danas naočale Carrera ponovno prepisuju vlastitu povijest i spajaju moderan urbani stil sa svojim sportskim
Seventh Street Safilo je oduvijek bio znak za kvalitetu i izvrsnost. Kolekcija naočala Safilo ima nekoliko linija, a svaka je izrađena kako bi zadovoljila određene potrebe. Seventh Street ima otkačene i neobične okvire dizajnirane za tinejdžere. Miješanje živahnih boja stvara mladalački
Polarizacija Posebni filtar za leće koji sprječava sunčeve zrake da se odbijaju ravno u vaše oči i zasljepljuju vas. Naročito ćete ga cijeniti ljeti, kao i tijekom vožnje, planinarenja ili vodenih i zimskih sportova. Carrera Sve je počelo s Carrera Panamericana – najdužom, najbržom i
Tom Ford Tom Ford jedan je od najcjenjenijih i najuspješnijih dizajnera sadašnjosti. Nakon što je kao kreativni direktor vodio modne kuće Gucci i Yves Saint Laurent, 2005. godine najavio je stvaranje brenda TOM FORD. Veličanstveno izrađeni i prekrasno dotjerani okviri provokativne kolekcije
Bottega Veneta Bottega Veneta postavlja vlastiti standard za luksuz od svog osnutka 1966. Filozofiju Bottege Venete određuju četiri nepromjenjiva načela: izvanredna izrada, bezvremenski, a ipak inovativan dizajn, suvremena funkcionalnost i najkvalitetniji materijali. Inicijali ”B. V. ” na
Oakley ”Misija Oakley je izraditi proizvode koje funkcioniraju i izgledaju bolje od bilo čega drugoga”, rekao je Jim Jannard kad je 1975. osnovao Oakley u svojoj garaži. Danas je Oakley svjetski lider naočala za slobodno vrijeme i sport, dok neprestano prednjači u inovacijama. Za koga su?
Dolce & Gabbana Legendarni brend Dolce&Gabbana nastao je 1985. kada su se Domenico Dolce i Stefano Gabbana upoznali u Milanu. Neprestano inspirirani očaravajućom Sicilijom i njezinom kulturom ”pomažu zvijezdama da izgledaju kao zvijezde”. Njihovi modeli naočala Dolce&Gabbana su šarmantni,
Guess Osnivači GUESS-a, braća Marciani, napustili su Francusku 1981. kako bi slijedili svoj američki san. Njihova prva kolekcija nestala je s polica u roku od nekoliko sati i tako je rođena nova modna legenda. GUESS naočale postale su simbol mladog, avanturističkog i seksi stila života. Za