Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 118,46 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu
The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima
2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama*
1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama*
4% bolje rukovanje na mokrom*
10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata konkurentska imena i zato drugi najmanji otpor kotrljanja od svih testiranih guma**
* U usporedbi s prosječnim performansama 3 najnovija dizajna od glavnih konkurenata u UHP segmentu (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testirano od strane TÜV SÜD servis proizvoda u Septembru - Oktobru 2015 po nalogu Goodyear Dunlop. Novi UHP, Veličina Gume: 225/45 R17 91Y; Test automobil: VW Golf; Test Lokacije: Montpellier (F), Colmar-Berg(L); Izvješće Br. 713066268
** Rezultati za otpor kotrljanja: Continental Sport Contact 5 -101,6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 -100; prosjek vodećih konkurenata -89.1. Dio gore navedenog testa s izvješćem br 713066268.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Eagle F1 Asymmetric 5 Luksuzna udobnost s vrhunskim kočenjem na mokrom Kraći put kočenja na mokrim cestama Sportska upravljivost na suhom
Eagle F1 Asymmetric 5 Luksuzna udobnost s vrhunskim kočenjem na mokrom Kraći put kočenja na mokrim cestama Sportska upravljivost na suhom
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata