Najniža cijena u zadnjih 45 dana: 374,19 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Vlasnici vozila jos uvijek usko slijede kvalitete performansi i udobnosti u potrazi za sigurnosti kada je rijec o odabiru guma. Dakle, izazov za nase inzenjere bio je nadopuniti prediktivne sigurnosne sustave na modernim automobilima i razviti gumu koja bi mogla kontrolirati ove mocne moderne automobie a bez gubitka performansi. Rezultat je bio Eagle F1 Asymmetric. Kombinirajuci nase revolucionarne Active Cornergrip Technology i Racing izvednice spoja, pritisak ravnomjerno raspoređen u krivinama pri visokim brzinama, sto znaci- vise prianjanja na cesti.
The Eagle F1 Asymmetric prednosti:
Proizvod Goodyear Eagle F1 Asymmetric ( 295/40 R22 112W XL EVR, MO1, SUV ) dodijeljen je EAN kod 5452000710949.
Vlasnici vozila jos uvijek usko slijede kvalitete performansi i udobnosti u potrazi za sigurnosti kada je rijec o odabiru guma. Dakle, izazov za nase inzenjere bio je nadopuniti prediktivne sigurnosne sustave na modernim automobilima i razviti gumu koja bi mogla kontrolirati ove mocne moderne
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 TÜV Izvješće o Testu The Eagle F1 Asymmetric 3 u poređenju sa konkurentima 2.6 Metara = 9% kraći put kočenja na mokrim cestama* 1.3 Metara = 4% kraći put kočenja na suhim cestama* 4% bolje rukovanje na mokrom* 10.9% manji otpor kotrljanja od prosjeka 3 poznata