Najniža cijena u zadnjih 60 dana: 135,80 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala na ramenu modela spriječavaju neravnomjerno trošenje guma i pružaju adekvatnu trakciju. Četiri obodna kanala poboljšavaju performanse i sigurnost akvaplaninga za vožnju na mokroj cesti. Centralno rebro pojačava ravnu vožnju i upravljivost. Obodna rebra gaznog sloja na ramenu, s tankim šarama umjesto bočnih šara, sprječavaju rezonanciju i smanjuju buku. Usvajanjem odlične disperzije silicija i jedinstvenih agenata znatno se smanjuje otpor kotrljanja kao i poboljšava prianjanje. Koristeći jedinstvenu sintetičku gumu 'Chain-End Modification' poboljšana je ušteda goriva i prianjanje na cesti. Ha-oil-free formula za sve veličine je u skladu s europskim zakonima o zaštiti okoliša.
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
NS-20 je Nankang novi high-tech proizvod, a razvijen je po najvišim standardima. On ujedinjuje poboljšanu upravljivost s minimalnom razinom buke zahvaljujući novom silikonskom spoju gaznoga sloja. Ima odlično mokro prianjanje, izvanrednu stabilnost u zavojima i velik broj prijeđenih
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Nankang Cross Sport SP-9 S univerzalnim sportskim dizajnom guma i optimiziranim modelom žlijeba, NANKANG SP-9 je savršena kombinacija perfomansi, udobnosti i sigurnosti u bilo kojem karavanu ili crossoveru. Svojstva Četiri prstenasta žlijeba pridonose boljoj upravljivosti i boljem odvođenju
Nankang Cross Sport SP-9 S univerzalnim sportskim dizajnom guma i optimiziranim modelom žlijeba, NANKANG SP-9 je savršena kombinacija perfomansi, udobnosti i sigurnosti u bilo kojem karavanu ili crossoveru. Svojstva Četiri prstenasta žlijeba pridonose boljoj upravljivosti i boljem odvođenju
NS-2 model ima dva središnja kanala i zajedno s omotačem V-oblika na gumama, poboljšava drenažu na površini gume, a time smanjuje rizik akvaplaninga. Kada je na suhom, rebra gaznoga sloja u obliku slova V osiguravaju ravnomjernu raspodjelu tlaka, tako da se cijela kontakt površina gume može
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala