Najniža cijena u zadnjih 45 dana: 100 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala na ramenu modela spriječavaju neravnomjerno trošenje guma i pružaju adekvatnu trakciju. Četiri obodna kanala poboljšavaju performanse i sigurnost akvaplaninga za vožnju na mokroj cesti. Centralno rebro pojačava ravnu vožnju i upravljivost. Obodna rebra gaznog sloja na ramenu, s tankim šarama umjesto bočnih šara, sprječavaju rezonanciju i smanjuju buku. Usvajanjem odlične disperzije silicija i jedinstvenih agenata znatno se smanjuje otpor kotrljanja kao i poboljšava prianjanje. Koristeći jedinstvenu sintetičku gumu 'Chain-End Modification' poboljšana je ušteda goriva i prianjanje na cesti. Ha-oil-free formula za sve veličine je u skladu s europskim zakonima o zaštiti okoliša.
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
NS-20 je Nankang novi high-tech proizvod, a razvijen je po najvišim standardima. On ujedinjuje poboljšanu upravljivost s minimalnom razinom buke zahvaljujući novom silikonskom spoju gaznoga sloja. Ima odlično mokro prianjanje, izvanrednu stabilnost u zavojima i velik broj prijeđenih
NS-20 je Nankang novi high-tech proizvod, a razvijen je po najvišim standardima. On ujedinjuje poboljšanu upravljivost s minimalnom razinom buke zahvaljujući novom silikonskom spoju gaznoga sloja. Ima odlično mokro prianjanje, izvanrednu stabilnost u zavojima i velik broj prijeđenih
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Vrhunska upravljivost na snježnim, mokrim i suhim cestama. Inovativna smjesa gume također poboljšava upravljivost na mokrim cestama. Optimizirani dizajn profila u obliku slova V s poboljšanom drenažom sprječava akvaplaning i proklizavanje u bljuzgavici. Čvrsti blokovi gaznoga sloja u
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Tri glavna prstenasta utora na glavnoj stjenki mogu poboljšati učinkovitost odvoda i upravljivosti u mokrim uvjetima. Jedinstveni dizajn i kut utora sprečava nakupljanje prekomjernog pritiska, te se time smanjuje neujednačeno trošenje gume. Kontinuirani dizajn utora povećava krutost gume u
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala