Najniža cijena u zadnjih 45 dana: 112,30 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala na ramenu modela spriječavaju neravnomjerno trošenje guma i pružaju adekvatnu trakciju. Četiri obodna kanala poboljšavaju performanse i sigurnost akvaplaninga za vožnju na mokroj cesti. Centralno rebro pojačava ravnu vožnju i upravljivost. Obodna rebra gaznog sloja na ramenu, s tankim šarama umjesto bočnih šara, sprječavaju rezonanciju i smanjuju buku. Usvajanjem odlične disperzije silicija i jedinstvenih agenata znatno se smanjuje otpor kotrljanja kao i poboljšava prianjanje. Koristeći jedinstvenu sintetičku gumu 'Chain-End Modification' poboljšana je ušteda goriva i prianjanje na cesti. Ha-oil-free formula za sve veličine je u skladu s europskim zakonima o zaštiti okoliša.
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
NA-1 posjeduje jedinstveni asimetrični dizajn uzorka. Unutrašnji uzorak pogoduje odvođenju vode. Veći koeficijent poroznosti povećava učinkovitost odvodnje na mokroj cesti. Povećani treći odjeljak promjera gaza smanjuje pritisak u zoni kontakta bočnog dijela, te dodatno smanjuje buku koja
Original equipment for the Nissan Cube Z12 (195/60 R15 88H) , (195/55 R16 87V)
Kinergy Eko K425 je guma koja kombinuje udobnost i potrosnju goriva, dizajnirana za grad, za kompaktan porodicni automobil. Prednosti: Mesanje inovativnih materijala kao sto su silicijum -oksid sestice pomocu nano skale , smanjujuci potrosnju goriva. Veci rameni blokovi i povecana povrsina kontakta
Kinergy Eko K425 je guma koja kombinuje udobnost i potrosnju goriva, dizajnirana za grad, za kompaktan porodicni automobil. Prednosti: Mesanje inovativnih materijala kao sto su silicijum -oksid sestice pomocu nano skale , smanjujuci potrosnju goriva. Veci rameni blokovi i povecana povrsina kontakta
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala
Centralni kanali s plićom dubinom poboljšavaju vertikalnu / lateralnu krutost bloka spriječavaju deformaciju i dodatno smanjuju potrošnju energije. Rameni kanali u dnu sa velikim kutnim dizajnom zadržavaju kontinuitet ramenog bloka, slabeći blok smanjuju potrošnju energije. Dva bočna kanala