Najniža cijena u zadnjih 45 dana: 244,80 €
Cijene i dostupnost mogu se promijeniti nekoliko puta dnevno. Aktualne podatke provjerite izravno u e-trgovinama. Sve dostupne boje i veličine možete pronaći izravno u e-trgovinama.
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara.
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Sa svojim asimetričnim profilom, AS-1 model uspješno može ujediniti mirnu vožnju, sportski karakter i sigurnost. Silikonska smjesa gaznoga sloja osigurava bolju upravljivost na suhim i mokrim uvjetima, smanjenim otporom kotrljanja i velikom broju prijeđenih kilometara
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
KONTROLA I PRECIZNOST NIKADA NISU BILE SPORTSKIJE Precizne i učinkovite performanse, posebice prilikom skretanja Čvršća konstrukcija ramena i bočnih stranica s 13 % većim područjem gazne površine* Vrhunsko kočenje na mokrom i suhom Smjesa gaznog sloja visoke vučne snage za bolje
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Izvorna oprema s MO Specifikacijom Daimler AG / Mercedes Benz model
Odlično rukovanje na mokrom i suhom. Najnovija tehnologija za smanjenje buke. Najveća moguća sigurnost i kontrola. Izvrstna stabilnost smjera. Iznimna stabilnost u brzim zavojima. Odlična otpornost na akvaplaning. Kraći put kočenja
UPRAVLJAJTE SVOJIM PUTOVANJIMA Probudite svoje osjećaje NAJBOLJE SKRETANJE U ZAVOJIMA I STABILNOST U RAVNOJ LINIJI Održava stabilnost vozila prilikom vožnje u ravnoj liniji ili u zavojima. NAJBOLJE KOČENJE U SUHIM UVJETIMA Najkraći put kočenja na suhim površinama.
UPRAVLJAJTE SVOJIM PUTOVANJIMA Probudite svoje osjećaje NAJBOLJE SKRETANJE U ZAVOJIMA I STABILNOST U RAVNOJ LINIJI Održava stabilnost vozila prilikom vožnje u ravnoj liniji ili u zavojima. NAJBOLJE KOČENJE U SUHIM UVJETIMA Najkraći put kočenja na suhim površinama.
Dizajnirane za sportska vozila i vozila visokih performansi. Pruža vam pouzdanje u sigurnu i stabilnu vožnju na mokrim i suhim površinama. Savršeno prepletanje posebno mekane smjese BlackChili i posebno krutog profila za dugotrajno zadovoljstvo u vožnji najviše razine. Posebno prilagođena
Sport Maxx RT 2 Prvakinja u prianjanju i preciznijem upravljanju Bolje prianjanje u zavojima na mokrim i suhim cestama Veće reagiranje na cestu i precizno upravljanje u zavojima Kraći zaustavni put, osobito kod velike brzine Bešavni remen (engl. Jointless Belt, JLB) Tehnologija hibridnog sloja
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Omjer praznine iznutra i izvana iznosi 38% i 34%, a može poboljšati učinkovitost odvodnje guma i vožnje u mokrim uvjetima. Uz proširenu širinu obodnog utora, područje unutarnjih i vanjskih žljebova povećano je za 21,3% i 43,8% u odnosu na konvencionalni dizajn. Nadalje, moguće je
Eagle F1 Supersport Guma nadahnuta utrkama za vrhunsko prianjanje i vrhunsku upravljivost na suhim cestama Vrhunska izdržljivost na suhom Vrhunska upravljivost Stabilnost u vožnji, čak i pri velikim brzinama Bolje skretanje Vrlo uravnotežena izdržljivost na mokrom i suhom