Tražite li proizvode iz grupe Vijci? Na pravom ste mjestu! Najbolji proizvodi u kategoriji Vijci za godinu 2024 možete birati između 396 proizvodi iz 7 marki. Najzastupljeniji brendovi koji u ponudi imaju proizvode iz kategorije Vijci su na primjer Bridgestone, Nakit eshop, Hankook, Vijci Falken, Continental, Apollo alebo Vijci Klarstein. Sve marke
Tipični proizvodi u grupi Vijci može se kupiti po cijenama oko 105€. Najjeftiniji proizvodi u kategoriji Vijci dostupni su za cca 2€ a oni najskuplji mogu preći cijenu 410€. Odaberite točno prema svojim zahtjevima!
Najpopularniji prodavači ovih proizvoda su Tirendo.hr, Nakit-eshop.com.hr, Electronic-star.hr alebo Klarstein.hr. Sve eshopovi
Ne zaboravite da ćete ovdje pronaći mnogo više od samo kategorijev Vijci. Ovdje ćete pronaći i široku ponudu proizvoda za cijelo kućanstvo, vrt, radionicu i tvrtku. Samo napišite što tražite i odaberite proizvode koji vam odgovaraju.
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
Tunel za uši od kirurškog čelika, šipkica s okruglim vijkom i bistrim utisnutim cirkonom
stopa okrugla fi 360mm (razmak temeljnih vijaka 260mm) temeljni vijci 3*M20x550 ******************************************************************************* PAZI!:Razdjelnica EXTEH RRS08/2 ne može stati u ovaj stup
stopa okrugla fi 360mm (razmak temeljnih vijaka 260mm) temeljni vijci 3*M20x550
idu temeljni vijci 3*M20*550 šablon SCK36 (okrugla)
Okrugli lažni čepić za uho izrađen od nehrđajućeg čelika, sjajna površina, izgled vijka. |
Okrugli lažni čepić za uho izrađen od nehrđajućeg čelika, sjajna površina, izgled vijka. |
Okrugli lažni čepić za uho izrađen od nehrđajućeg čelika, sjajna površina, izgled vijka. |
Glava implantata u obliku zrna, srebrne boje s glatkom sjajnom površinom, s navojem
Glava implantata u obliku zrna, srebrne boje s glatkom sjajnom površinom, s navojem
Glava implantata u obliku zrna, srebrne boje s glatkom sjajnom površinom, s navojem
Glatke naušnice od nehrđajućeg čelika s tri vijka
Pocinčani čelični lim debljine 2mm, uključeni su vijci i donji pričvrščivači, a za fiksiranje koristiti set MPB SHA
Pocinčani čelični lim debljine 2mm, uključeni su vijci i donji pričvrščivači, a za fiksiranje koristiti set MPB SHA
Pocinčani čelični lim debljine 2mm, uključeni su vijci i donji pričvrščivači, a za fiksiranje koristiti set MPB SHA
Piercing za uho izrađen od nehrđajućeg 316L čelika sastoji se od samoreznog vijka s poprečnim žlijebom
Piercing za uho izrađen od nehrđajućeg 316L čelika sastoji se od samoreznog vijka s poprečnim žlijebom
Piercing za uho izrađen od nehrđajućeg 316L čelika sastoji se od samoreznog vijka s poprečnim žlijebom
Zakrivljeni piercing za nos od zlata 585, okrugli vrh vijka s prekriženim urezima, visoki sjaj
Zidni nosač tip GZNT01/L M namijenjen je za montažu okruglog okruglog promjera 8 mm na zid objekta. Sastavljen je od kučišta,zaštitne kapice odstojnika (materijal PA6) i vijka 6 x L mm. Izrađen je prema propisima i standardima
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Čelični tunel za uho u obliku vijka sa mat površinom zlatne boje. |
Lažni čep od kirurškog čelika sastoji se od tri dijela. Sastoji se od ravnog vijka sa šesterokutnom glavom, okruglog tijela s navojem, koje je u jednom dijelu zamijenjeno ravnom šipkom. Na tijelu vijka nalazi se šesterokutna matica. Površina piercinga je obrađena PVD tehnologijom. Verzije
Lažni čep od kirurškog čelika sastoji se od tri dijela. Sastoji se od ravnog vijka sa šesterokutnom glavom, okruglog tijela s navojem, koje je u jednom dijelu zamijenjeno ravnom šipkom. Na tijelu vijka nalazi se šesterokutna matica. Površina piercinga je obrađena PVD tehnologijom. Verzije
Lažni čep od kirurškog čelika sastoji se od tri dijela. Sastoji se od ravnog vijka sa šesterokutnom glavom, okruglog tijela s navojem, koje je u jednom dijelu zamijenjeno ravnom šipkom. Na tijelu vijka nalazi se šesterokutna matica. Površina piercinga je obrađena PVD tehnologijom. Verzije
Lažni čepić od kirurškog čelika sastoji se od tri dijela. Sastoji se od ravnog vijka sa šesterokutnom glavom, okruglog tijela s navojem, koje je u jednom dijelu zamijenjeno ravnom šipkom. Na tijelu vijka nalazi se šesterokutna matica. Površina piercinga je obrađena PVD tehnologijom
Lažni čepić od kirurškog čelika sastoji se od tri dijela. Sastoji se od ravnog vijka sa šesterokutnom glavom, okruglog tijela s navojem, koje je u jednom dijelu zamijenjeno ravnom šipkom. Na tijelu vijka nalazi se šesterokutna matica. Površina piercinga je obrađena PVD tehnologijom
Lažni čepić od kirurškog čelika sastoji se od tri dijela. Sastoji se od ravnog vijka sa šesterokutnom glavom, okruglog tijela s navojem, koje je u jednom dijelu zamijenjeno ravnom šipkom. Na tijelu vijka nalazi se šesterokutna matica. Površina piercinga je obrađena PVD tehnologijom
Brzo vakumiranje za dugi vijek trajanja: s Forli vakuumskim zatvaračem iz Klarsteina možete hermetički zatvoriti hranu u nekoliko sekundi i pohraniti je do tri puta duže. Zahvaljujući vakumiranim vrećicama iz Klarsteina nikada više nećete propustiti potrebno pakiranje. Izdržljive, otporne
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama
Za 13% duzi vijek u odnosu na prethodne gume Tri velika glavna bocna 3D kanala brzi protok vode, i na taj nacin sprecavaju akvaplaning Donji otpor kotrljanja omogucava nize emisije CO2 i manju potrosnju goriva Jace strane zidova stite gumu od ostecenja Kraci put kocenja na mokrim cestama